Завдання педагогічного колективу Кременчуцького закладу дошкільної освіти (ясла-садок) комбінованого типу №3
на 2024 – 2025 навчальний рік та оздоровчий період 2023 року:
1.Сприяти створенню сучасного інклюзивного освітнього простору, сприятливого для формування у дітей дошкільного віку необхідних компетенцій, розвитку особистості дошкільника та реалізації індивідуальних творчих потреб кожної дитини.
2.Формувати у дітей національно - патріотичну свідомість у різних видах діяльності.
3.Продовжувати формувати основи безпечної поведінки, стресостійкості та здорового способу життя дітей дошкільного віку в умовах воєнного стану.
4.Провести самооцінювання діяльності закладу за напрямом "Фахова діяльність педагогічних працівників закладу дошкільної освіти".
Основні напрямки роботи дошкільного навчального закладу
охорона здоров'я
безпека життєдіяльності
правова освіта
екологічне виховання
креативний розвиток
впровадження інноваційних технологій
робота з обдарованими дітьми, організація гурткової роботи
Перелік додаткових освітніх послуг, їх вартість, порядок надання та оплати
Організація гурткової роботи в ЗДО на 2024 - 2025 навчальний рік
Мовою освітнього процесу Кременчуцького ЗДО №3 є державна українська мова відповідно статтї 20 Закону України "Про засади державної мовної політики"
Освітня програма для дітей віком від двох до семи років «Дитина» (оновлена).
За програмою «Дитина» основними завданнями закладу дошкільної освіти є:
забезпечення умов для того, щоб дошкільне дитинство для кожної дитини було радісним, змістовним, цікавим, щасливим, запам’яталось на довгі роки першими відкриттями, зворушливими і добрими переживаннями;
забезпечення кваліфікованої турботи про зміцнення і збереження фізичного і психічного здоров’я дітей;
вироблення навичок здорового способу життя, закладення основ валеологічного орієнтування;
спільна з сім’єю турбота про те, щоб кожна дитина зростала чемною, чесною, привітною, вихованою, інтелігентною, совісною, порядною, гідною, любила своїх батьків, родину, друзів, рідну країну;
забезпечення умов для повноцінного, своєчасного і різнобічного розвитку ініціативної, творчої та компетентної особистості.
ТрофименкоЛ.І. Програмно - методичний комплекс "Корекційне навчання з розвитку мовлення дітей старшого дошкільного віку з загальним недорозвиткос мовлення"
Програма забезпечує розвиток, виховання, навчання дітей, які мають мовні вади з урахуванням їх вікових та індивідуальних психофізіологічних особливостей.
Програма з основ здоров'я та безпеки життєдіяльності дітей дошкільного віку "Про себе треба знати, про себе треба дбати"
Вихователі спрямовують освітньо-виховний процес на формування у малят навичок правильного поводження в небезпечних ситуаціях на вулиці, в міському транспорті, при спілкуванні з незнайомими людьми, взаємодії з небезпечними тваринами і отруйними рослинами, сприяти становленню у неї основ екологічної культури і здорового способу життя.